Вольова особистість у спідниці.
"Джой" стала третьою спільною роботою Дженніфер Лоуренс з режисером Девідом О. Расселлом, котрий, нарешті, зробив її повноправною та єдиноюголовною героїнею своєї картини, а саме винахідницею та бізнесвумен Джой Мангано, чий шлях до успіху пролягав через терни, в рахунку яких опинилася і її сім'я. Будучи розумною молодою жінкою, чиє життя трохи не склалося, Джой вирішує припинити жертвувати своїми амбіціями заради невдячного оточення. Так на світ з'являється її перший побутовий винахід. Але...
Читать полностью
"Джой" стала третьою спільною роботою Дженніфер Лоуренс з режисером Девідом О. Расселлом, котрий, нарешті, зробив її повноправною та єдиноюголовною героїнею своєї картини, а саме винахідницею та бізнесвумен Джой Мангано, чий шлях до успіху пролягав через терни, в рахунку яких опинилася і її сім'я. Будучи розумною молодою жінкою, чиє життя трохи не склалося, Джой вирішує припинити жертвувати своїми амбіціями заради невдячного оточення. Так на світ з'являється її перший побутовий винахід. Але шлях від ідеї до втілення нелегкий, і героїні доведеться відчути на ньому кожну купину...
Це вже друга, на той час, реальна персонажка у втіленні Дженніфер Лоуренс (перша була у "Сирені"), що є приземленою, стійкою, творчою, що вміє мріяти та водночас тверезо мислити. Актриса помітно додала досвіду у драматичному жанрі і почала приносити не тільки естетичне задоволення. І дійсно, вона впевнено та мужньо витягує на своїх плечах пропоновану історію.
Екранні родичі головної героїні формують ще ту дисфункціональну сімейку, у котрій їй і доводиться зайняти місце сильного матриарха, хоче вона того чи ні.
Один з небагатьох, хто надає Джой підтримку, це її колишній чоловік, котрого розмірено зігравЕдгар Рамірес. Іншими членами родини стали Роберт Де Ніро,Вірджинія Медсен,Дайан Ледд та ЕлізабетРьом. Режисер навіть запросивІзабеллу Росселлінідля відображення стервозної нової пасії батька. З'явився тут іБредліКупер, тільки його персонаж отримав недостатньо екранного часу, натомість привідкрив завісу світа роздрібної торгівлі по телебаченню та висвітлив деякі її секрети.
"Джой" позиціонують як драматичну комедію, але веселого тут зовсім небагато. Це досить депресивна оповідь про невдачі та зльоти починаючої свій шлях бізнесвумен, і щоб побачити в ній промінь здійсненної надії, треба переглянути стрічку до кінця.
И пока мыл полы, благодарил Джой за эту чудесную находку, американскую швабру, которая, в отличие от совковой, достаёт во все углы и дыры.
9/10.