Кримінальна казка.
Що спонукало колишнього поліцейського та дійсного в'язня, у фільмі "На межі", стояти на карнизі багатоповерхівки.? Очевидно, що не роздуми про буття, не самоствердження, не життєві неприємності і навіть не намір стрибнути на радість натовпу, що зібрався внизу. Ні, він там для того, щоб довести свою невинність, мало того - цей вчинок є частиною хитрого плану ...
Мабуть кожний бачив кіно про викрадення, що, як відомо, характеризується наявністю складного або не дуже плану, зазвичай з купою... Читать полностью
Мабуть кожний бачив кіно про викрадення, що, як відомо, характеризується наявністю складного або не дуже плану, зазвичай з купою... Читать полностью
Що спонукало колишнього поліцейського та дійсного в'язня, у фільмі "На межі", стояти на карнизі багатоповерхівки.? Очевидно, що не роздуми про буття, не самоствердження, не життєві неприємності і навіть не намір стрибнути на радість натовпу, що зібрався внизу. Ні, він там для того, щоб довести свою невинність, мало того - цей вчинок є частиною хитрого плану ...
Мабуть кожний бачив кіно про викрадення, що, як відомо, характеризується наявністю складного або не дуже плану, зазвичай з купою деталей, кількома співучасниками, низкою непереборних перешкод на шляху до мети, котрі, звичайно, долаються та наявністю, виключно, благородних цілей. Це все є у стрічці, у купі з корумпованими копами та систематичними перегинами до ступеня цілковитої непереконливості. Дещо поверхневий сюжет підтримується визнаними виконавцями серед яких Ед Гарріс, Елізабет Бенкс, Сем Вортінгтон, Ентоні Макі, Джеймі Белл та головне декольте картини - Генезис Родрігез.
Фільм з самого початку виглядає добре, приковує увагу до персонажів та подій, що не скажеш про фінал, у котрому захоплення беззастережно поступається сарказму. У тому ні в якому разі немає вини акторів, а от сценаристи не дотягнули рівень, провалившись у казочки. Так, якщо почати уважно вникати у сюжет та події, почнуть помічатися різного роду нісенітниці. Починаючи з надуманих технічних моментів і закінчуючи типово-кіношною поведінкою персонажів. Результатом є абсолютно висмоктаний кінець, скріплений степлером замість логіки.
Отже, головна порада при перегляді стрічки "На межі", з умовою її уподобання - це абстрагуватися від деталей та не зосереджуватися на численних невідповідностях. Просто налаштуйтеся на розважальний кримінал та насолоджуйтеся грою та екранними діями, як такими.
Мабуть кожний бачив кіно про викрадення, що, як відомо, характеризується наявністю складного або не дуже плану, зазвичай з купою деталей, кількома співучасниками, низкою непереборних перешкод на шляху до мети, котрі, звичайно, долаються та наявністю, виключно, благородних цілей. Це все є у стрічці, у купі з корумпованими копами та систематичними перегинами до ступеня цілковитої непереконливості. Дещо поверхневий сюжет підтримується визнаними виконавцями серед яких Ед Гарріс, Елізабет Бенкс, Сем Вортінгтон, Ентоні Макі, Джеймі Белл та головне декольте картини - Генезис Родрігез.
Фільм з самого початку виглядає добре, приковує увагу до персонажів та подій, що не скажеш про фінал, у котрому захоплення беззастережно поступається сарказму. У тому ні в якому разі немає вини акторів, а от сценаристи не дотягнули рівень, провалившись у казочки. Так, якщо почати уважно вникати у сюжет та події, почнуть помічатися різного роду нісенітниці. Починаючи з надуманих технічних моментів і закінчуючи типово-кіношною поведінкою персонажів. Результатом є абсолютно висмоктаний кінець, скріплений степлером замість логіки.
Отже, головна порада при перегляді стрічки "На межі", з умовою її уподобання - це абстрагуватися від деталей та не зосереджуватися на численних невідповідностях. Просто налаштуйтеся на розважальний кримінал та насолоджуйтеся грою та екранними діями, як такими.