Копирсання у бруді без обмеження засобів.
Дензел Вашингтон знову видав майстер-клас акторського ремесла, ставши мимовільним вчителем як самого Райана Рейнольдса, так і його екранного персонажа. Не в останню чергу, завдяки чудовій режисурі шведа Даніеля Еспіноси, котрий вже відзначився вдалими жанровими роботами, та вивіреним діям технічних спеців.
Шпигунський екшен "Код доступу «Кейптаун" спочатку замірковувався, як альтернатива трилогії про Джейсона Борна. Але, як і очікувалося, Вашингтон перетягнув майже всю ковдру на себе, а... Читать полностью
Шпигунський екшен "Код доступу «Кейптаун" спочатку замірковувався, як альтернатива трилогії про Джейсона Борна. Але, як і очікувалося, Вашингтон перетягнув майже всю ковдру на себе, а... Читать полностью
Дензел Вашингтон знову видав майстер-клас акторського ремесла, ставши мимовільним вчителем як самого Райана Рейнольдса, так і його екранного персонажа. Не в останню чергу, завдяки чудовій режисурі шведа Даніеля Еспіноси, котрий вже відзначився вдалими жанровими роботами, та вивіреним діям технічних спеців.
Шпигунський екшен "Код доступу «Кейптаун" спочатку замірковувався, як альтернатива трилогії про Джейсона Борна. Але, як і очікувалося, Вашингтон перетягнув майже всю ковдру на себе, а режисер, у свою чергу, створив для цього сприятливі умови. З одного боку, у стрічці є все, що притаманне вимогам жанру - вражаюче поставлені автомобільні перегони, досить напружена інтрига, підкріплена високим ритмом розвитку подій та другорядні, але не менше важливі, складові. З іншого боку, коли беруться крупні плани акторів, стає зрозумілим, що Еспіноса, до всього, вміє бачити людські емоції, а його оператор Олівер Вуд знає, як їх захопити. В цілому такий підхід дав чудовий результат - вражаючий та динамічний фільм, єдиним недоліком котрого є банальність його моралі. Всім, хто знайомий зі шпигунською темою, зрозуміло, що у світі немає на 100% надійних місць та явок, які не можна було би розкрити, на що насправді і натякає оригінальна назва. Але сценаристи, на відміну від письменників, змушені давати конкретні та однозначні відповіді на питання поставлені у картині, що належать до області спонукальних мотивів головних героїв. А це не принесло користі жодній роботі, котра претендувала на видатність. Та очевидно, це і є ціна, що талановиті режисери та сценаристи змушені платити, якщо хочуть отримати більш значні гонорари за свою творчість.
Шпигунський екшен "Код доступу «Кейптаун" спочатку замірковувався, як альтернатива трилогії про Джейсона Борна. Але, як і очікувалося, Вашингтон перетягнув майже всю ковдру на себе, а режисер, у свою чергу, створив для цього сприятливі умови. З одного боку, у стрічці є все, що притаманне вимогам жанру - вражаюче поставлені автомобільні перегони, досить напружена інтрига, підкріплена високим ритмом розвитку подій та другорядні, але не менше важливі, складові. З іншого боку, коли беруться крупні плани акторів, стає зрозумілим, що Еспіноса, до всього, вміє бачити людські емоції, а його оператор Олівер Вуд знає, як їх захопити. В цілому такий підхід дав чудовий результат - вражаючий та динамічний фільм, єдиним недоліком котрого є банальність його моралі. Всім, хто знайомий зі шпигунською темою, зрозуміло, що у світі немає на 100% надійних місць та явок, які не можна було би розкрити, на що насправді і натякає оригінальна назва. Але сценаристи, на відміну від письменників, змушені давати конкретні та однозначні відповіді на питання поставлені у картині, що належать до області спонукальних мотивів головних героїв. А це не принесло користі жодній роботі, котра претендувала на видатність. Та очевидно, це і є ціна, що талановиті режисери та сценаристи змушені платити, якщо хочуть отримати більш значні гонорари за свою творчість.