Вбий їх по-тихому.
Побачивши назву "Пограбування казино", глядач інтуїтивно очікує кіно про гучну аферу чи детективного екшену, а от назва "Вбий їх по-тихому" відразу наштовхує на, дещо, інший лад. Фільм може мати багато неоднозначних трактувань, але найменше про пограбування казино, там навіть і немає його, як такого.
У картині Ендрю Домініка сюжет плавно трансформується з банального кримінального триллера у психологічну драму, зяскраво вираженою політичною підтемою. Фільм насичений достатньою кількістю філософських розмов не позбавлених сенсу, та роздумів головного героя про сучасне американське суспільство. Маємо змогу дивитися кримінальний триллер по діям на екрані, а бачити драму пронелегке життя та нездійсненну "американську мрію" по суті. Режисер немов би використовує динамічну завязку щоб заманити глядача, пробитися до його серця і донести, набагато більш, глибокі філософські ідеї.
Домінік режисер вже визнано успішний, і "Вбий їх по-тихому" розвиває і удосконалює манеру його зйомок,можна сказати - це кіно одне з тих самих круто-філософських, котрі впевнено тримають за собою певну нішу.
Після пограбування підпільного закладу зявляється професійний вирішувач ситуацій - Джекі Коган, котрий розпочинає основну сюжетну лінію, до речі засновану на бестселері письменника Джорджа В. Хіггінса "Cogan's Trade". Саме він дає можливість глядачеві зануритися у атмосферу тогочасних штатів, відчути переживання труженика кримінального фронту, котрий не підпорядковується закону.
"Killing Them Softly" порадує не тільки Бредом Піттом, хоча він втілює один з самих неординарних образів за роки своєї творчості. Безумовно,необхідно відмітити геніальну груДжеймса Гандольфіні, він уособлює собою всю лінь та невимовну апатію американського громадянина, котрий більше не хоче гнатися за мрією, і просто хоче незрозумілим чином відволіктися від сімейної метушні. Інші задіяні виконавці теж відмінно передали свої образи. Також, заслуговує згадування технічна якість та звучання, вишукана операторська робота, відображення сцен бесід та діалогів.
Декого може зацікавити - чому автор вирішив описати кризу США, а може й усього світу, саме на основі кримінальної системи.? Може тому, що вона одна є незалежною. Може на кримінальну структуру не може вплинути держава, але на думку режисера, все ж може економіка.? Раджу приєднатися до міркувань, після перегляду цього чудового фільму.
У картині Ендрю Домініка сюжет плавно трансформується з банального кримінального триллера у психологічну драму, зяскраво вираженою політичною підтемою. Фільм насичений достатньою кількістю філософських розмов не позбавлених сенсу, та роздумів головного героя про сучасне американське суспільство. Маємо змогу дивитися кримінальний триллер по діям на екрані, а бачити драму пронелегке життя та нездійсненну "американську мрію" по суті. Режисер немов би використовує динамічну завязку щоб заманити глядача, пробитися до його серця і донести, набагато більш, глибокі філософські ідеї.
Домінік режисер вже визнано успішний, і "Вбий їх по-тихому" розвиває і удосконалює манеру його зйомок,можна сказати - це кіно одне з тих самих круто-філософських, котрі впевнено тримають за собою певну нішу.
Після пограбування підпільного закладу зявляється професійний вирішувач ситуацій - Джекі Коган, котрий розпочинає основну сюжетну лінію, до речі засновану на бестселері письменника Джорджа В. Хіггінса "Cogan's Trade". Саме він дає можливість глядачеві зануритися у атмосферу тогочасних штатів, відчути переживання труженика кримінального фронту, котрий не підпорядковується закону.
"Killing Them Softly" порадує не тільки Бредом Піттом, хоча він втілює один з самих неординарних образів за роки своєї творчості. Безумовно,необхідно відмітити геніальну груДжеймса Гандольфіні, він уособлює собою всю лінь та невимовну апатію американського громадянина, котрий більше не хоче гнатися за мрією, і просто хоче незрозумілим чином відволіктися від сімейної метушні. Інші задіяні виконавці теж відмінно передали свої образи. Також, заслуговує згадування технічна якість та звучання, вишукана операторська робота, відображення сцен бесід та діалогів.
Декого може зацікавити - чому автор вирішив описати кризу США, а може й усього світу, саме на основі кримінальної системи.? Може тому, що вона одна є незалежною. Може на кримінальну структуру не може вплинути держава, але на думку режисера, все ж може економіка.? Раджу приєднатися до міркувань, після перегляду цього чудового фільму.