Нове тіло - нові думки.
У індійського режисераТарсема Сінгха, котрий працює у Голлівуді, налічується не багато реалізованих проектів та достатня строкатість у жанровому плані.Його творіння під назвою "Self/less" за гучними фразами про винахід безсмертя, зрозуміло, для обраних людей, приховує смиканий але вражаючий фантастичний екшен.
У кого б переселити вмираючого багатія у віці? Звичайно у того, хто виглядає,мінімум, якРайан Рейнольдс. Звичайно, дешево це не буде, зате такої швидкої адаптації до нової оболонки, напевно, ніхто не пропонує. Герой це робить практично моментально, а потім ще й отримує, разом з новим тілом, у подарунок цілий набір навичок. Рейнольдс весь фільм намагається здаватися старше, щоб відповідати віку переселеного розуму, але вдається це частково. Магнат-архітектор Деміен у втіленніБена Кінгслівиглядає дуже втомленим від життя, таке враження, що з молодим тілом він намагається втекти від усіх проблем одразу. Яскравий приклад того, що вік не є запорукою справжньої мудрості. Другопланові ролі виконали британські актори, серед яких Меттью Гуд,Віктор Гарбер та Мішель Докері.
У стрічці достатньо моментів, котрі для розвитку сюжету не роблять нічого, окрім відтягуваннякінцівки. Творці спробували висвітлити кілька філософських питань у рамках екшену, котрі погано поєднується одині з іншим. Звичайно, можна було б порозмірковувати про моральність персонажів, їхніх дій, можливості жити за чужий рахунок та, по великому рахунку, навіщо...
От що у "Self/less" є свіжим - так це місце розгортання подій. У США дійсно є купа різних колоритних міст, і ось глядача відправляють у Новий Орлеан. Правда, він зі своїм музичним ритмом не зовсім підходить під таку історію з перестрілками та погонями.
У результаті, "Self/less" - комерційно-розважальний екшен, здебільше, розрахований на шанувальників Рейнольдса. Без нього він навряд чи з'явився би на екрани.
У кого б переселити вмираючого багатія у віці? Звичайно у того, хто виглядає,мінімум, якРайан Рейнольдс. Звичайно, дешево це не буде, зате такої швидкої адаптації до нової оболонки, напевно, ніхто не пропонує. Герой це робить практично моментально, а потім ще й отримує, разом з новим тілом, у подарунок цілий набір навичок. Рейнольдс весь фільм намагається здаватися старше, щоб відповідати віку переселеного розуму, але вдається це частково. Магнат-архітектор Деміен у втіленніБена Кінгслівиглядає дуже втомленим від життя, таке враження, що з молодим тілом він намагається втекти від усіх проблем одразу. Яскравий приклад того, що вік не є запорукою справжньої мудрості. Другопланові ролі виконали британські актори, серед яких Меттью Гуд,Віктор Гарбер та Мішель Докері.
У стрічці достатньо моментів, котрі для розвитку сюжету не роблять нічого, окрім відтягуваннякінцівки. Творці спробували висвітлити кілька філософських питань у рамках екшену, котрі погано поєднується одині з іншим. Звичайно, можна було б порозмірковувати про моральність персонажів, їхніх дій, можливості жити за чужий рахунок та, по великому рахунку, навіщо...
От що у "Self/less" є свіжим - так це місце розгортання подій. У США дійсно є купа різних колоритних міст, і ось глядача відправляють у Новий Орлеан. Правда, він зі своїм музичним ритмом не зовсім підходить під таку історію з перестрілками та погонями.
У результаті, "Self/less" - комерційно-розважальний екшен, здебільше, розрахований на шанувальників Рейнольдса. Без нього він навряд чи з'явився би на екрани.