Фільм-катастрофа європейського розливу.
Європейський кінематограф з його скромними, у порівнянні з Голівудом, бюджетами в основному тримається від жанру фільма-катастрофи подалі, але тут у гру вступили норвежці, котрі вирішили показати на екрані нехай і локальний, але не менш небезпечний катаклізм.
Головну роль у "Хвилі", повнометражній картині маловідомого за межами Норвегії режисераРоара Утхауга, виконав акторКрістофер Йонер, котрий цілком підійшов для втілення геолога-сім'янина. Його персонаж отримав нову роботу і з родиною зібрався покинути рідне містечко, але раптом він помічає дивні показаники приладів, що моніторять місцеву гору. У результаті, вченому доводиться стати героєм та рятувати мешканців. Такожу фільмі виділиласяЕні Даль Торп, що зіграла дружину головного герою. Сюжет стрічки більше концентрується на драматичному трилері, ніж на спецефектах, у порівнянні з тим же голлівудським форматом. Він поділяє кінокартину на дві частини: у першій йде нагнітання обстановки, передчуття катастрофи, у другій - боротьба людей за виживання, з геройством, малодушністю, панікою і тп. Утой же час, "Хвилі" не вдалося уникнути деяких кліше жанру фільма-катастрофи.
Незважаючи ні на що, норвезька стрічка виявилася, на диво, напруженою та видовищною, і може, де в чому, конкурувати у згаданому кінематографічному напрямку з іншими його представниками.
Головну роль у "Хвилі", повнометражній картині маловідомого за межами Норвегії режисераРоара Утхауга, виконав акторКрістофер Йонер, котрий цілком підійшов для втілення геолога-сім'янина. Його персонаж отримав нову роботу і з родиною зібрався покинути рідне містечко, але раптом він помічає дивні показаники приладів, що моніторять місцеву гору. У результаті, вченому доводиться стати героєм та рятувати мешканців. Такожу фільмі виділиласяЕні Даль Торп, що зіграла дружину головного герою. Сюжет стрічки більше концентрується на драматичному трилері, ніж на спецефектах, у порівнянні з тим же голлівудським форматом. Він поділяє кінокартину на дві частини: у першій йде нагнітання обстановки, передчуття катастрофи, у другій - боротьба людей за виживання, з геройством, малодушністю, панікою і тп. Утой же час, "Хвилі" не вдалося уникнути деяких кліше жанру фільма-катастрофи.
Незважаючи ні на що, норвезька стрічка виявилася, на диво, напруженою та видовищною, і може, де в чому, конкурувати у згаданому кінематографічному напрямку з іншими його представниками.