За, майже, 15 років потому гостро не вистачає подібного кіно.
У стрічці "Доброго ранку" студія "Paramountpictures",на щастя не вперше, встановила планку на рівні позитивної комедії вихідного дня, помноженої на зірковий індекс Харрісона Форда та Даян Кітон.
Не секрет, що телевізійна кухня являє собою зменшену модель божевільного закладу, тому гіперактивна теле-продюсерка Беккі, у виконанні Рейчел МакАдамс, наскрізь пронизана духом легкої крейзанутості, а ведучий прогнозу погоди так і зовсім чистий її пацієнт. Вже не один десяток комедій зачіпляли тему телевиробництва, внутрішнього менеджменту та карєрного росту у цій галузі та, виявляється ще можна щось звідти витиснути.
Так от, ця сама Беккі мріє зробити карєру у телевізійному бізнесі не на мить не полишаючи надій на свій шанс. Система організації праці на обраному каналі заточена під те, щоб гасити надмірну ініціативу та неспішно займатися чимось звичним та не дуже цікавим. До того ж, кожен співробітник, на чолі з зірковим ведучим, має у надлишкумух у голові.
Не зважаючи на романтичну легкість стрічки, її трохи обтяжує сюжетна шаблонність, на кшталт передбачуваного підйому тухлого рейтингу з попутним облаштуванням сердечних справ. У будь-якому разі,захоплення Беккі професією не дотягує до того рівня, на якому персонаж Форда Майк любить та захоплюється собою. Убитві за виживання програми годяться усі способи, котрі, до речі, багатьом зможуть підняти настрій.
В цілому, фільм "Доброго ранку" є, хоч і не оригінальним, але цілком вдалим виробом режисера Роджера Мічелла та талановитого акторського складу. Вважаю, повинен сподобатися більшості глядачів.
Не секрет, що телевізійна кухня являє собою зменшену модель божевільного закладу, тому гіперактивна теле-продюсерка Беккі, у виконанні Рейчел МакАдамс, наскрізь пронизана духом легкої крейзанутості, а ведучий прогнозу погоди так і зовсім чистий її пацієнт. Вже не один десяток комедій зачіпляли тему телевиробництва, внутрішнього менеджменту та карєрного росту у цій галузі та, виявляється ще можна щось звідти витиснути.
Так от, ця сама Беккі мріє зробити карєру у телевізійному бізнесі не на мить не полишаючи надій на свій шанс. Система організації праці на обраному каналі заточена під те, щоб гасити надмірну ініціативу та неспішно займатися чимось звичним та не дуже цікавим. До того ж, кожен співробітник, на чолі з зірковим ведучим, має у надлишкумух у голові.
Не зважаючи на романтичну легкість стрічки, її трохи обтяжує сюжетна шаблонність, на кшталт передбачуваного підйому тухлого рейтингу з попутним облаштуванням сердечних справ. У будь-якому разі,захоплення Беккі професією не дотягує до того рівня, на якому персонаж Форда Майк любить та захоплюється собою. Убитві за виживання програми годяться усі способи, котрі, до речі, багатьом зможуть підняти настрій.
В цілому, фільм "Доброго ранку" є, хоч і не оригінальним, але цілком вдалим виробом режисера Роджера Мічелла та талановитого акторського складу. Вважаю, повинен сподобатися більшості глядачів.