Незграбна "справедливість" від мажора.
З вивіреною операторською роботою Джона Шварцмана очікувана казочка для школярів претендує на чітко окреслені риси фільму. Головний герой, з часів іграшкового дитинства. проникається ідеєю очистки світу від поганців, що за якихось 20 років незграбно реалізується завдяки батьковим статкам. Тема генстерів розкривається з характерною гротескністю, котру просували та продовжують просувати виробники супергеройського кіно. Будучи задіяними у подібному проекті, автори фільму, хочеш-не-хочеш, мають працювати з жанровими кліше, але своє обличчя вони таки зберігають, коли відносяться до цих кліше з долею іронії та гордовитості, іноді під олд-скульний рокенрольчик.
"Зелений Шершень" - у першу чергу комедія, котра знаходиться десь поряд з темою, освітленою у стрічці "Піпець". Бріт Рейд (Сет Роген) веде життя середньостатистичного мажора і більшість свого часу проводить у тусах, але після смерті деспотичного татка-газетного магната, стає очевидним, що життя нікчемного молодика вже не буде таким, як раніше...
Щодо списку технологічних фішок - туди, разом з двоствольним "Desert Eagle", входять саморобна шанхайська кавоварка та бойовий автомобіль, розроблений напарником головного героя Като (Джей Чоу). Спочатку, двоє самопроголошених "вершників справедливості" до ладу не можуть окреслити своєї моделі поведінки та ідеології. Згодом, практичні вуличні місії цю прогалину заповнюють змістом. Тандем мейн характерів класично будується на відмінностях та контрастах: так Като - урівноважений китаєць, що генерує ідеї та технічно їх реалізує, а Рейд - втілення буржуазної безтурботності на межі ідіотизму, що виступає "обличчям задумки". Антураж Зеленого Шершня витриманий у стилізованій атмосфері оригінального, вінтажного коміксу - старомодні супергеройські костюми, ретро-тачка, рокенрольні саундтреки "Gangstas Paradise" від Coolio. Мастита Кемерон Діас у стрічці виконує роль, як подружки та виконавчого радника, так і фонової реклами пластичної хірургії. Крістоф Вальц відмінно втілив дивного, інтелігентно-ввічливого та, водночас, небезпечно-безжального гангстера, котрого дуже турбує репутаційний стиль його поведінки та вигляду, над яким він постійно працює.
Нібито, супергеройський двіж "Зеленого Шершня" пронизаний іронічністю та кітчевістю, що дуже легко засвоюється.Стилісти у фільмі, до речі, відпрацювали просто чудово, майже всі костюмчики до ладу. Як жанрове кліше є фінальна розв'язка, котру режисер Мішель Гондрі оформив, як драйвовий екшн, приправлений гегешними фішками.
Загалом, "Зелений Шершень" представляє типовий іронічний погляд на традиційні прокатні жанри, котрі, останнього часу, ідентифікуються, в основному, через ярлики "комедія" та "eкшен", причому перший з них у даному фільмі, мабуть, попереду.
"Зелений Шершень" - у першу чергу комедія, котра знаходиться десь поряд з темою, освітленою у стрічці "Піпець". Бріт Рейд (Сет Роген) веде життя середньостатистичного мажора і більшість свого часу проводить у тусах, але після смерті деспотичного татка-газетного магната, стає очевидним, що життя нікчемного молодика вже не буде таким, як раніше...
Щодо списку технологічних фішок - туди, разом з двоствольним "Desert Eagle", входять саморобна шанхайська кавоварка та бойовий автомобіль, розроблений напарником головного героя Като (Джей Чоу). Спочатку, двоє самопроголошених "вершників справедливості" до ладу не можуть окреслити своєї моделі поведінки та ідеології. Згодом, практичні вуличні місії цю прогалину заповнюють змістом. Тандем мейн характерів класично будується на відмінностях та контрастах: так Като - урівноважений китаєць, що генерує ідеї та технічно їх реалізує, а Рейд - втілення буржуазної безтурботності на межі ідіотизму, що виступає "обличчям задумки". Антураж Зеленого Шершня витриманий у стилізованій атмосфері оригінального, вінтажного коміксу - старомодні супергеройські костюми, ретро-тачка, рокенрольні саундтреки "Gangstas Paradise" від Coolio. Мастита Кемерон Діас у стрічці виконує роль, як подружки та виконавчого радника, так і фонової реклами пластичної хірургії. Крістоф Вальц відмінно втілив дивного, інтелігентно-ввічливого та, водночас, небезпечно-безжального гангстера, котрого дуже турбує репутаційний стиль його поведінки та вигляду, над яким він постійно працює.
Нібито, супергеройський двіж "Зеленого Шершня" пронизаний іронічністю та кітчевістю, що дуже легко засвоюється.Стилісти у фільмі, до речі, відпрацювали просто чудово, майже всі костюмчики до ладу. Як жанрове кліше є фінальна розв'язка, котру режисер Мішель Гондрі оформив, як драйвовий екшн, приправлений гегешними фішками.
Загалом, "Зелений Шершень" представляє типовий іронічний погляд на традиційні прокатні жанри, котрі, останнього часу, ідентифікуються, в основному, через ярлики "комедія" та "eкшен", причому перший з них у даному фільмі, мабуть, попереду.