Кінематографічна чарівність побутової ситуації.
Під час перегляду стрічки "Різанина" глядач має змогу вчергове переконатися, що метру Поланскі таки під силу знімати добре кіно. Камерний фільм присвячений конфлікту між двома родинами на груті звичних відносин між їх малолітніми нащадками. Здавалося би, ну побилися діти - звичайна справа, через котру кожний проходив, але ні, як то кажуть, знайшов косу камінь, характер на характер, слово за словом, і закрутилася палка дискусія з підтекстом ...Пристрасті розпалююються, і глядач терпляче чекає, коли ж, нарешті, почнеться озвучене у назві дійство. Але з'ясовується, що "Бог різанини"- це лише назва пєси, по котрій створено кіно. Врешті, всі залишаться недоторканими, за винятком того, що трохи пошарпають один одному, а разом з тим і глядачеві, нерви. Та як, все ж таки, гарно та природно обіграла на екрані просту ситуацію четвірка чудових акторів. Досвідчена Кейт Уінслет, крайнісна Джоді Фостер, сільський комік Джон Райлі та різномастний негідник Крістоф Вальц. Насправді, ця кількість акторів і відповідно, їх персонажів і є мікрокосмосом картини, від перших хвилини до останніх. Поланскі вкотре довів, що масштаб не обовязковий для цікавого кіно, коли воно має відмінні діалоги, тонку психологію та професійних виконавців. Хоч всі події відбуваються впродовж короткого хронометражу, фільм вигідно вирізняється серед камерних стрічок та, треба визнати, сприймається з цікавістю, водночас - він не матиме широкого глядацького кола у силу жанрових особливостей.