Байкер з пекла.
Те, що не могло прийти у голову, навіть в алкогольному мареві найзавзятішого байкера, було втілено у екранізації коміксу "Marvel" про Примарного гонщика. Палаючий скелет на мотоциклі, зовсім не збентежений своїм зовнішнім виглядом і станом, переслідує сили зла, відновлюючи попрану справедливість та повертаючи темні душі у пекло.
Перша частина "Примарного гонщика" 2007 року, де Кейдж доволі успішно представив жахливого персонажа, не була провальною у прокаті, маючи вдвічі вищий бюджет. Зробивши висновки, інвестори та безпосередні творці вирішили зменшити витрати, при цьому намагаючись не втратити у видовищності. Частково це їм вдалося, фільм не виглядає дешево, правда трохи поступається масштабністю.
Щодо сюжету, то в цілому він не став кращим, ті самістереотипи, передбачуваність та відсутність родзинок. З іншого боку, дивуватися нічому, це все ж таки сиквел.У той час, стрічка має досить цікавий підбір акторів. По-перше, сам Кейдж, незалежно від того, хто що каже, рівня, заданого у першому "Гонщику" він не опустив. Так, далеко не всі його ролі успішні, але акторський талант ще не розгублений. По-друге, Віоланте Плачідо - дочка самої зірки екранів минулого - Мікеле Плачідо, виглядала впевнено у довіреному їй образі Надії, очевидно циганки. Ідріс Ельба, здебільшо, вразив виразними очима свого персонажу, як Крістофер Ламберт загадковими написами на обличчі свого. Нарешті, Кіаран Хайндс, в принципі, непогано зіграв моторошного представника темних сил.
У продовженні можна помітити, що пекельний головний герой незначно відрізняється від себе першого, а також перетворюється на гонщика вже і протягом дня, а ще, його ідилія з хлопчик чимось нагадує другого "Термінатора". Ну і звісно, все у кіно так само умовно, як у казці, попри зовсім не дитячу тему, скажімо так. Атой момент, коли в анімаційному відступі, що показує людей, котрі ніби уклали угоду з Дияволом мелькає разом зі Сталіним Богдан Хмельницький, залишається, як то кажуть, без коментарів...
Отже, від другого "Гонщика" не варто очікувати чогось неймовірно інноваційного, але, як розважальний проект, він цілком відбувся. Невеликий крочок назад з причини низчого бюджету, але стала цікавість глядача, що відобразилася у прокатному відношенні, залишилася.
Перша частина "Примарного гонщика" 2007 року, де Кейдж доволі успішно представив жахливого персонажа, не була провальною у прокаті, маючи вдвічі вищий бюджет. Зробивши висновки, інвестори та безпосередні творці вирішили зменшити витрати, при цьому намагаючись не втратити у видовищності. Частково це їм вдалося, фільм не виглядає дешево, правда трохи поступається масштабністю.
Щодо сюжету, то в цілому він не став кращим, ті самістереотипи, передбачуваність та відсутність родзинок. З іншого боку, дивуватися нічому, це все ж таки сиквел.У той час, стрічка має досить цікавий підбір акторів. По-перше, сам Кейдж, незалежно від того, хто що каже, рівня, заданого у першому "Гонщику" він не опустив. Так, далеко не всі його ролі успішні, але акторський талант ще не розгублений. По-друге, Віоланте Плачідо - дочка самої зірки екранів минулого - Мікеле Плачідо, виглядала впевнено у довіреному їй образі Надії, очевидно циганки. Ідріс Ельба, здебільшо, вразив виразними очима свого персонажу, як Крістофер Ламберт загадковими написами на обличчі свого. Нарешті, Кіаран Хайндс, в принципі, непогано зіграв моторошного представника темних сил.
У продовженні можна помітити, що пекельний головний герой незначно відрізняється від себе першого, а також перетворюється на гонщика вже і протягом дня, а ще, його ідилія з хлопчик чимось нагадує другого "Термінатора". Ну і звісно, все у кіно так само умовно, як у казці, попри зовсім не дитячу тему, скажімо так. Атой момент, коли в анімаційному відступі, що показує людей, котрі ніби уклали угоду з Дияволом мелькає разом зі Сталіним Богдан Хмельницький, залишається, як то кажуть, без коментарів...
Отже, від другого "Гонщика" не варто очікувати чогось неймовірно інноваційного, але, як розважальний проект, він цілком відбувся. Невеликий крочок назад з причини низчого бюджету, але стала цікавість глядача, що відобразилася у прокатному відношенні, залишилася.