Коли інші засоби недієві.
Фільм з назвою "Проповідник з кулеметом" початково претендує на залихвацкий екшен з елементами драми та душевним зрізом.Насправді все, більш-менш, відповідає сподіванням - є безумовна драма, активні дії другорядного плану та історія людини, що стала на шлях виправлення, котрий ненавмисно припускає жорстокість.
Згідно з сюжетом, герой Джерарда Батлера "поганий хлопець", щойно вийшовший з в'язниці, злодій та кримінальник. Що може стати поштовхом до зміни такої людини.? Скептики назвуть кулю. Але оповідь припускає інший варіант. Дружина недолугого Сема, котру виконала Мішель Монаган, у минулому теж, далеко, не кращих якостей, залучає чоловіка до тієї самої, дивної американської церкви, де танцюють, співають та багато беззмістовно говорять. І перейнявшись релігійним духом головний геройбереться за розум, починаючи мирно-побутове життя. Та, відчуваючи, що цього замало для спокути минулих гріхів, він баче своє призначення у допомозі іншим, вирушає до Африки та починає цим займатися у притулку для місцевих дітей. Аж допоки не стикається з лідером "повстанців-революціонерів", по суті, звичайним бандитом...
Звісно, крім чіткої лінії сюжет має певні дивності, котрі глядач спробує визначити на свій розсуд.
Режисер Марк Форстер поекспериментував у своїй роботі з релігійною темою "через призму", створивши, в цілому, непоганукартину, але трохи оперджену, що грає на щирості почуттів та глибоких думках, при цьому не залишаючи повноти враження та однозначного співпереживання.
Отже, стрічка "Проповідник з кулеметом" має безумовне право на увагу зі складанням своєї особистої думки, бо жанрові шаблони у ній трохи модифіковані.
Згідно з сюжетом, герой Джерарда Батлера "поганий хлопець", щойно вийшовший з в'язниці, злодій та кримінальник. Що може стати поштовхом до зміни такої людини.? Скептики назвуть кулю. Але оповідь припускає інший варіант. Дружина недолугого Сема, котру виконала Мішель Монаган, у минулому теж, далеко, не кращих якостей, залучає чоловіка до тієї самої, дивної американської церкви, де танцюють, співають та багато беззмістовно говорять. І перейнявшись релігійним духом головний геройбереться за розум, починаючи мирно-побутове життя. Та, відчуваючи, що цього замало для спокути минулих гріхів, він баче своє призначення у допомозі іншим, вирушає до Африки та починає цим займатися у притулку для місцевих дітей. Аж допоки не стикається з лідером "повстанців-революціонерів", по суті, звичайним бандитом...
Звісно, крім чіткої лінії сюжет має певні дивності, котрі глядач спробує визначити на свій розсуд.
Режисер Марк Форстер поекспериментував у своїй роботі з релігійною темою "через призму", створивши, в цілому, непоганукартину, але трохи оперджену, що грає на щирості почуттів та глибоких думках, при цьому не залишаючи повноти враження та однозначного співпереживання.
Отже, стрічка "Проповідник з кулеметом" має безумовне право на увагу зі складанням своєї особистої думки, бо жанрові шаблони у ній трохи модифіковані.