Бідні руки заможної голови.
Ерік Толедано та Олів'є Накаш - знайомі імена у своїй країні, коли йдеться про французькі комедії. Після створення ними у 2011 році стрічки "1 1", по праву увійшли ще і у історію світового кіно. Картина відзначилася приголомшливим комерційним успіхом у жанрі, котрий дуже рідко претендує на шедевральність.Звісно, у порівнянні з топовими прокатними фільмами всіх часів, комедія не може похвалитися сумою, що навіть близька до рекордної, але різниця між витраченими коштами та отриманими дуже вражаюча. Цей факт поставив "1 1" в один ряд з найуспішнішими неангломовними стрічками світового прокату, змістивши тодішніх лідерів.
Більшість глядачів були розчулені історією, заснованою на реальних подіях, про міцну чоловічу дружбу( на щастя традиційну) між заможним аристократом та бідним хлопцем з передмістя Парижа. Так, картина не геніальна, але вона добра, щира та великодушна, просто сочиться настроями та, іноді, грає на сантиментах. Так, має на використанні кілька найпоширеніших кліше демагогічно-популістського змісту: паралізований, дещо зарозумілий, мільонер, що любить лише оперу, неосвітченний хлопець, переповнений народною кмітливістю та здоровим глуздом, що потішається з Вагнера та легко пише модерністські картини. Разом з тим, у комедії опущеніритм та внутрішня логіка розвитку персонажів - обидва головні герої з самого початку чітко визначені. Можливо, автори навмисно так зробили, бо обраний жанр кіно не дуже схильний до глибоких розробок характерів.
У будь-якому випадку, "1 1", як трохи мелодрама, невеликий соціальний нарис, трохи комедія позицій та, врешті решт, просто добре кіно, гідно зайняло призову нішу і стало черговим феноменом популярності та успіху. Приємного перегляду.
Більшість глядачів були розчулені історією, заснованою на реальних подіях, про міцну чоловічу дружбу( на щастя традиційну) між заможним аристократом та бідним хлопцем з передмістя Парижа. Так, картина не геніальна, але вона добра, щира та великодушна, просто сочиться настроями та, іноді, грає на сантиментах. Так, має на використанні кілька найпоширеніших кліше демагогічно-популістського змісту: паралізований, дещо зарозумілий, мільонер, що любить лише оперу, неосвітченний хлопець, переповнений народною кмітливістю та здоровим глуздом, що потішається з Вагнера та легко пише модерністські картини. Разом з тим, у комедії опущеніритм та внутрішня логіка розвитку персонажів - обидва головні герої з самого початку чітко визначені. Можливо, автори навмисно так зробили, бо обраний жанр кіно не дуже схильний до глибоких розробок характерів.
У будь-якому випадку, "1 1", як трохи мелодрама, невеликий соціальний нарис, трохи комедія позицій та, врешті решт, просто добре кіно, гідно зайняло призову нішу і стало черговим феноменом популярності та успіху. Приємного перегляду.