aleksandr.fedorov
Рецензий: 318
МА іспанська + МА індійська, тобто злита кінцівка.
Іспанський режисер та сценаристХуліо Медем, котрий береться створювати кіно про жінок та їх сутність, здійснив не зовсім вдалу спробу зняти складну драму. "Ма Ма" розповідає про вчительку Магду, що дізнається про свій страшний діагноз. ЇЇ чудовий син, люблячий чоловік та турботливий лікар допомагають впоратися з викликами... І дійсно, здається, щонезважаючи ні на що, якимось дивним чином, Магда, більшу частину сюжету, виглядає щасливою.
Якщо хтось знайомий з творчістю Пенелопу Крус, то помітить... Читать полностью
Іспанський режисер та сценаристХуліо Медем, котрий береться створювати кіно про жінок та їх сутність, здійснив не зовсім вдалу спробу зняти складну драму. "Ма Ма" розповідає про вчительку Магду, що дізнається про свій страшний діагноз. ЇЇ чудовий син, люблячий чоловік та турботливий лікар допомагають впоратися з викликами... І дійсно, здається, щонезважаючи ні на що, якимось дивним чином, Магда, більшу частину сюжету, виглядає щасливою.
Якщо хтось знайомий з творчістю Пенелопу Крус, то помітить недозволений, до того часу, відвертий експеримент, насамперед у вигляді та зовнішності. Другими по значенню у фільмі стали іспанськіактори Луїс Тосара, втіливший другого чоловіка Магди - Артуро, та Асьер Ечєандіа, котрий відобразив харизматичного гінеколога - Хуліана. Обидва персонажі внесли неабияке значення у життя головної героїні.
Попри все, критики негативно сприйняли творіння Медема, і не безпідставно. З життєстверджуючої на початку, картина провалюється у мелодраматичну типовість для задоволення вразливих категорій, що не проти пустити сльозу вмилування. Важко сказати, яке враження викличе "Ма Ма" у чоловічої частини, мабуть, друга половина ніяке.
6 / 10
Наверх