Динамічне гангстерське кіно.
Фільм "Мисливці на гангстерів" здається абсолютно не схожим на класичне гангстерське кіно. Скоріше це супергеройський комікс на тему, знятий у сучасному стилі про непереможних захисників закону.Саме так, вся стрілянина і численні повороти сюжету, дуже схожі на повороти крутої графічної новели - Америка 40-50-хх, час розквіту злочинності та корупції, мафія перейшла від бутлегерства до наркобізнесу, і Лос-Анджелес - один з найблискучіших і водночас найбільш загрузлих у цьому міст світу... Фільм є...
Читать полностью
Фільм "Мисливці на гангстерів" здається абсолютно не схожим на класичне гангстерське кіно. Скоріше це супергеройський комікс на тему, знятий у сучасному стилі про непереможних захисників закону.Саме так, вся стрілянина і численні повороти сюжету, дуже схожі на повороти крутої графічної новели - Америка 40-50-хх, час розквіту злочинності та корупції, мафія перейшла від бутлегерства до наркобізнесу, і Лос-Анджелес - один з найблискучіших і водночас найбільш загрузлих у цьому міст світу... Фільм є коктейлем старого гангстерського кіно і сучасного екшену з усіма принадами спецефектів. Чисельні перестрілки, розбірки та переслідування на ретро-автомобілях не дають розслабитися та тримають біля екрану.
Як виявилося, стрічка знята на основі реальних подій. У проекті фігурує Міккі Коен - злочинець, без перебільшення, одіозний, історична персона, що справді була босом ЛА у 50-х роках. Його грає Шон Пенн, образ холоднокровного, безжального та цинічного господаря міста вдається йому, досить, впевнено. Протистоїть йому сержант О'Мара - чесний коп, у минулому герой війни, що мріє про місто чисте від поганців. Він береться за справу з усім натхненням, на яке здатен, набравши групу з копів, яких не особливо полюбляють в управлінні поліції... Персонаж Джоша Броліна світиться майже у кожному епізоді, будь то екшн-сцена чи звичайний діалог, але драматична історія його життя також привертає увагу. Великий плюс Райану Гослінгу, котрий знову у ролі неймовірно крутого хлопця.Приємно знову побачити на екрані Джованні Рібізі, що часто грає персонажів другого плану, але, деколи, вони виходять краще головних героїв. Детективи зіграні Майклом Пенья та Робертом Патріком, також підтримують атмосферу фільму їх драмами та вміннями. Необхідно виділити Емму Стоун, котрій пасує образ голлівудської німфи - яскравої та грайливої Грейс.
Сценарій Уілла Білла, не є сильним місцем цієї картини, складається враження про його недоопрацьованість. Попри це, режисер Рубен Флейшер створив драйвовий та динамічний кримінальний бойовик, з добре відтвореною атмосферою 40-50-хх, чудовими декораціями та ефектами, здатний привернути увагу глядача.
Як виявилося, стрічка знята на основі реальних подій. У проекті фігурує Міккі Коен - злочинець, без перебільшення, одіозний, історична персона, що справді була босом ЛА у 50-х роках. Його грає Шон Пенн, образ холоднокровного, безжального та цинічного господаря міста вдається йому, досить, впевнено. Протистоїть йому сержант О'Мара - чесний коп, у минулому герой війни, що мріє про місто чисте від поганців. Він береться за справу з усім натхненням, на яке здатен, набравши групу з копів, яких не особливо полюбляють в управлінні поліції... Персонаж Джоша Броліна світиться майже у кожному епізоді, будь то екшн-сцена чи звичайний діалог, але драматична історія його життя також привертає увагу. Великий плюс Райану Гослінгу, котрий знову у ролі неймовірно крутого хлопця.Приємно знову побачити на екрані Джованні Рібізі, що часто грає персонажів другого плану, але, деколи, вони виходять краще головних героїв. Детективи зіграні Майклом Пенья та Робертом Патріком, також підтримують атмосферу фільму їх драмами та вміннями. Необхідно виділити Емму Стоун, котрій пасує образ голлівудської німфи - яскравої та грайливої Грейс.
Сценарій Уілла Білла, не є сильним місцем цієї картини, складається враження про його недоопрацьованість. Попри це, режисер Рубен Флейшер створив драйвовий та динамічний кримінальний бойовик, з добре відтвореною атмосферою 40-50-хх, чудовими декораціями та ефектами, здатний привернути увагу глядача.