Оболонка атеїзму.
Поєднання детектива і містики - досить часте явище в кінематографі. Однак, далеко не всім вдається правильно об'єднати ці два компоненти та зробити хороше кіно. По-перше, треба придумати цікавий сюжет, який не буде викликати купу запитань, а по-друге, загорнути дійство у атмосферу жаху. Творці фільму "Сховище" старалися зробити щось подібне, але Як і більшість детективно-містичних стрічок, "Сховище" слідує вже звичній сюжетній композиції: головний герой стикається з незрозумілою потойбічною...
Читать полностью
Поєднання детектива і містики - досить часте явище в кінематографі. Однак, далеко не всім вдається правильно об'єднати ці два компоненти та зробити хороше кіно. По-перше, треба придумати цікавий сюжет, який не буде викликати купу запитань, а по-друге, загорнути дійство у атмосферу жаху. Творці фільму "Сховище" старалися зробити щось подібне, але Як і більшість детективно-містичних стрічок, "Сховище" слідує вже звичній сюжетній композиції: головний герой стикається з незрозумілою потойбічною чортівнею; береться розслідувати причини появи аномалії; паралельно небезпека чикає як на нього, так і на близьких йому людей; виявляє причину аномалії та пробує виправити ситуацію; вступає у пряму конфронтацію з потойбічними силами; щасливий або сумний фінал, з дуже частим натяком на продовження. Усе це є і у "Сховищі". Також, глядачеві підкидають історію сімейної трагедії, питання стійкості віри після пережитого і таке інше. Тут тобі і сатанинська тематика, і відьми-цілительки з надприродними властивостями Але, на жаль, сценаристи згребли до купи забагато різноманітних компонентів, характерних для фільмів з історіями про містику, через що стали присутні недомовки та сюжетні дірки. Творцям фільму слід було краще опрацювати сценарій, а не розтягувати хронометраж. Візуальна сторона стрічки виглядає дуже добре. Похмура осіння картинка з туманами, голими деревами, сухим листям на узбіччях наганяє переконливу атмосферу містики і невідомості. Операторська робота практично ідеальна з правильними планами та цілим рядом довгих сцен. До речі, "Сховище"- це голлівудський дебют трьох шведів - режисерів Манса Марлінда і Б`єрна Штейна та оператора Лінуса Сандгрена. Виконавці головних ролей добре справились з завданням. Джуліанна Мур у ролі Кароліни цікава і харизматична, але в ряді напружених сцен їй явно не вистачало емоцій. Куди краще справився зі своєю роллю Джонатан Ріс-Майерс, він переконливо передав емоції людини, у якій вживаються кілька особистостей. Ну, а як у фільмі з атмосферою жаху? Скажімо так, атмосфера є, але справжнього жаху небагато, натомість напружені сцени та очікування видовищної розвязки.
Отже, "Сховище" має задатки непоганого фільму у вигляді чудової візуальної складової, хороших акторів і, частково, атмосфери. Але звичні для даного жанру проколи з сюжетом, затягнутий хронометраж і відсутність по-справжньому страшних моментів не дозволяють порекомендувати даний фільм справжнім шанувальникам фільмів жахів.
Отже, "Сховище" має задатки непоганого фільму у вигляді чудової візуальної складової, хороших акторів і, частково, атмосфери. Але звичні для даного жанру проколи з сюжетом, затягнутий хронометраж і відсутність по-справжньому страшних моментів не дозволяють порекомендувати даний фільм справжнім шанувальникам фільмів жахів.