Неоказка для іншого покоління.
Поява першого "Шрека" була своєрідним проривом у мультиплікаційній ідеології та виявила, що осучаснення і пост-модернові казки можуть бути культовими та прибутковими. Для продюсерів ключовим стала саме прибутковість згаданого проекту. У підсумку, анімаційний гігант "Dreamworks", також зробив ставку на спін-офф зіркового мульт-бастера, а саме на "Кота у чоботях", пообіцявши глядачам приємні сюрпризи.
Фільм має, достатньо, жанрову конструкцію, тобто висмоктану з пальця історію про уподобаного... Читать полностью
Фільм має, достатньо, жанрову конструкцію, тобто висмоктану з пальця історію про уподобаного... Читать полностью
Поява першого "Шрека" була своєрідним проривом у мультиплікаційній ідеології та виявила, що осучаснення і пост-модернові казки можуть бути культовими та прибутковими. Для продюсерів ключовим стала саме прибутковість згаданого проекту. У підсумку, анімаційний гігант "Dreamworks", також зробив ставку на спін-офф зіркового мульт-бастера, а саме на "Кота у чоботях", пообіцявши глядачам приємні сюрпризи.
Фільм має, достатньо, жанрову конструкцію, тобто висмоктану з пальця історію про уподобаного публікою персонажа, котрий перевірений казкою відомого автора та другим "Шреком"; плюс класична казкова ідеологія перемоги добра над злом, плюс масштабність, плюс незавжди вдалий для наших широт гумор. Звичайно, прах Шарля Перро вертіло смерчем від такого осучаснення та використання його героїв. Людські прояви Кота у чоботях попахують тюремною лірикою та початковою відсутністю казкової ідеології, натомість наповнені пафосом та гіперсексуальністю, прописаних під Бандераса.
Технічний бік мультфільму, майже, бездоганний для свого часу: графіка чудова, озвучка зіркова, локації масштабні, дії динамічні. Проблески неокласики поступово стають все яскравішими і на піку трансформуються в самопожертву Шалама-Балама та відмову Чорної кицьки від меркантильності.
В цілому, мульт-бастер "Кіт у чоботях" залишає непогані враження та вартий витраченого на перегляд часу.
Фільм має, достатньо, жанрову конструкцію, тобто висмоктану з пальця історію про уподобаного публікою персонажа, котрий перевірений казкою відомого автора та другим "Шреком"; плюс класична казкова ідеологія перемоги добра над злом, плюс масштабність, плюс незавжди вдалий для наших широт гумор. Звичайно, прах Шарля Перро вертіло смерчем від такого осучаснення та використання його героїв. Людські прояви Кота у чоботях попахують тюремною лірикою та початковою відсутністю казкової ідеології, натомість наповнені пафосом та гіперсексуальністю, прописаних під Бандераса.
Технічний бік мультфільму, майже, бездоганний для свого часу: графіка чудова, озвучка зіркова, локації масштабні, дії динамічні. Проблески неокласики поступово стають все яскравішими і на піку трансформуються в самопожертву Шалама-Балама та відмову Чорної кицьки від меркантильності.
В цілому, мульт-бастер "Кіт у чоботях" залишає непогані враження та вартий витраченого на перегляд часу.