Не те, та піде.
Франк Гастамбід, який зіграв головного героя та водночас виступив режисером стрічки, вирішив, що на культовій франшизі можна підняти хайп, і наділив свого героя усіма сценарними повноваженнями. Сільвен Маро це мегакрутий-геніальний-плейбой-суперводій, який потрапляє у відділок муніципальної поліції. Хоча ні. Відділком це місце було у попередніх фільмах. Тепер це нагадує незграбний офіс на околиці міста. Команда поліції реальні фріки. Не прикольні чуваки, які були за часів Люка Бессона. Ні!...
Читать полностью
Франк Гастамбід, який зіграв головного героя та водночас виступив режисером стрічки, вирішив, що на культовій франшизі можна підняти хайп, і наділив свого героя усіма сценарними повноваженнями. Сільвен Маро це мегакрутий-геніальний-плейбой-суперводій, який потрапляє у відділок муніципальної поліції. Хоча ні. Відділком це місце було у попередніх фільмах. Тепер це нагадує незграбний офіс на околиці міста. Команда поліції реальні фріки. Не прикольні чуваки, які були за часів Люка Бессона. Ні! Тепер це дурнувате стадо, яке не здатне ні на що. От тільки суперкоп Сільвен може зібрати їх докупи і все розрулити.У попередніх фільмах члени групи доповнювали один одного. Кожен із них відігравав свій гумористичний парт. Вони були кумедними диваками. Але аж ніяк не тим натовпом, якими їх виставив новий режисер.Даніель з Емільєном доповнювали один одного. Завдяки цьому симбіозу їхні персонажі розвивалися протягом фільму, здобуваючи потрібні навички. Ось чому фанати тащаться від цієї парочки. А от Сільвен зі своїм партнером навряд чи стануть екранними ідолами. Гумору цій комедії можна поділити на два види: набридливі геги, які всі точно десь бачили і креативні жарти про гостросоціальні європейські проблеми. Такий симбіоз трохи псує враження від перегляду, до того ж присутніті самі американські комедійні вульгарності. Загалом "Таксі 5" це стрічка, яку справжнім фанатам не рекомендовано до перегляду. Випадковому глядачу може зайти ця комедія, де жахливий гумор чергується з доволі сміливими і класними жартами. Сюжет представляє накладення однієї на одну конструкцій із попередніх фільмів. Протягом останніх років Люк Бессон безупинно несеться у прірву, хоча свого часу був геніальним режисером, який знімав культові фільми за мізерні бюджети. Багато хто вважає, що слід було закінчити на четвертій частині і не намагатись підняти кеш на ностальгії.