Рецензии на фильмы и сериалы

aleksandr.fedorov
Рецензий: 316
The RAVEN
Впевнений, у значної частки глядачів, хоч якось обізнаних про особистість письменника Едгара Аллана По, після перегляду стрічки Ворон мають виникнути певні невтішні висновки. Звертаючись до жанру містично-детективного трилера, можна згадати кілька робіт тих кінематографічних років, схожих атмосферою та навіть із задіяним там Джоном Кюсаком, але будь-яка з них буде рівнем вище за Ворона. Ймовірно режисер разом зі сценаристами мали намір не лише дати глядачам видовище, але й спробувати пролити,... Читать полностью
Впевнений, у значної частки глядачів, хоч якось обізнаних про особистість письменника Едгара Аллана По, після перегляду стрічки Ворон мають виникнути певні невтішні висновки. Звертаючись до жанру містично-детективного трилера, можна згадати кілька робіт тих кінематографічних років, схожих атмосферою та навіть із задіяним там Джоном Кюсаком, але будь-яка з них буде рівнем вище за Ворона. Ймовірно режисер разом зі сценаристами мали намір не лише дати глядачам видовище, але й спробувати пролити, хоча би трохи, світла на суперечливу персону По, котрого свого часу зображували або, як пяницю та наркомана або, як нещасного вдівця, що глушить горе у бренді та кривавих історіях. У будь-якому випадку, представлений у фільмі погляд вийшов надто поверхневим.
Сюжет картини зосереджений на розслідуванні смертей, скоєних невідомим шанувальником письменника. Він залишає підказки про наступні жертви, спонукаючи писати нові історії.
Кюсак, небезпідставно шанований за акторську майстерність, помітно здає у Вороні, або крепко переграючи або навпаки у деяких сценах. Хоча, можливо, за вимогою режисера, що перенасичив трилер патетичним фаталізмом, котрий буквально пропалює дірки у будь-якому емоційному навантаженні, перетворюючи кіно у фарс. Та і образ самого ворона, знакового для По, залишився нерозкритим.
З вдалого - картина має досить цікавий стиль, що виражається у похмурих тонах, гармонійному та стриманому звуковому оформленні, гарній роботі гримерів та декораторів, завдяки яким фільм наповнений натуралістичними епізодами.
Отже, важко поставити Ворону високу оцінку, оскільки у жанрі є безумовно кращі роботи, у той же час, також було би несправедливо повністю недооцінити спробу Джеймса МакТіга привідкрити завісу таємничості над особистістю Едгара По. І наостанок - стрічка не мала успіху у прокаті, окупилася, але прибутку не принесла.
6 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 316
Дещо дивне про Едгара По.
Завжди можна пробачити неточність або необізнаність, але надзвичайно важко - банальність. Між тим, стрічка "Ворон" режисера Джеймса Мак Тіга за мотивами творів великого письменника Едгара Аллана По, на жаль, нагадує одну велику банальність, представлену глядачам під виглядом містичного трилера.
Багато чого у картині викликає питання - розмитий сюжет, аляповаті намагання налякати, наслідування інших фільмів, дивна, ні до чого не прив'язана, назва тощо. На першому або, принаймні, помітному плані,... Читать полностью
Завжди можна пробачити неточність або необізнаність, але надзвичайно важко - банальність. Між тим, стрічка "Ворон" режисера Джеймса Мак Тіга за мотивами творів великого письменника Едгара Аллана По, на жаль, нагадує одну велику банальність, представлену глядачам під виглядом містичного трилера.
Багато чого у картині викликає питання - розмитий сюжет, аляповаті намагання налякати, наслідування інших фільмів, дивна, ні до чого не прив'язана, назва тощо. На першому або, принаймні, помітному плані, виділяється спроба зіграти на іменах та кричущих сценах, розріджуючи решту дій, тим самим імітуючи щось глибокодумне, що не є таким по суті.
Присутнє і те, чим стрічка вигідно відрізняється, наприклад: рівень гри залучених виконавців, тема творчості По та інтрига, котра, як не дивно, збереглася до самого кінця. Відповідно, можна вважати, що проект у Мак Тіга вийшов неоднозначним, у чомусь досяг успіху, десь - нещадно провис.
Зрештою, сама тема, піднята авторами, вимагала свідомо високий рівень до фільму, котрий просто неможливо утримати впродовж всього хронометражу, використовуваним арсеналом прийомів. І тут справа не у дрібницях, а у загальному підході. Не те, що К'юсак не витягує персонажа, зображуючи його або як нервового алкоголіка, яким По, насправді, і був у житті, а потім, як бездумного та помпезного графомана. Ні, вся справа в цілому, у поверхневому ставленні до всього основного рядка та поточних образів.
Як результат, картина ковзає по поверхні, майже нічого не торкаючись всередині. Слідування сюжетом оповідань письменника невиразне, обсяг та політ думки не помітні, на відміну від низки непотрібних, а то і дивних, деталей, які розвіюються і без того хитку атмосферу "Ворона". Грунтуючись на вищевказаному, можна стверджувати, що функція захопливості та довгострокового запамятовування у стрічці була задіяна вкрай мінімально. Той факт, що фільм у прокаті ледь відбив виробничий бюджет, цього разу, не є дивним.
6 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 316
Чуйна історія у паскудній картинці.
Мультфільм "Джок" розповість глядачеві про вірного друга-цуценя, котрий виявляє мужність та рішучість у потрібні моменти, з честю виходить з випробувань, надісланих йому життям та допомагає своєму господареві.
Пригоди собачки виділяються перенасиченим мораллю сюжетом, який буде цікавий маленьким представникам суспільства, хоча з приводу цього є певні сумніви, та бридкою графікою. Персонажі прості та прозаїчні, музичні композиції, що трапляються у стрічці, примітивні та не спонукають до... Читать полностью
Мультфільм "Джок" розповість глядачеві про вірного друга-цуценя, котрий виявляє мужність та рішучість у потрібні моменти, з честю виходить з випробувань, надісланих йому життям та допомагає своєму господареві.
Пригоди собачки виділяються перенасиченим мораллю сюжетом, який буде цікавий маленьким представникам суспільства, хоча з приводу цього є певні сумніви, та бридкою графікою. Персонажі прості та прозаїчні, музичні композиції, що трапляються у стрічці, примітивні та не спонукають до запам'ятовування.
Очевидною метою фільму є створення симпатії до головного героя Джока та помірної радості за продемонстровані ним досягнення у розумінні недоведеної теорії про перевагу розуму та уваги над силою. В цілому історія мила, але досить недбала та майже позбавлена особливостей, бо наполегливий підтекст пролюбов до наших менших братів, не можна назвати оригінальним рішенням.
Отже, мультфільм "Джок" є дуже посереднім представником анімаційної творчості. В озвучуванні приймала участь низка відомих особистостей, але чи вартий проект, хоча би найменшої, похвали - велике питання.
4 / 10
Gistir
Рецензий: 2
Относительно личное мнение.
Сериал "Вестник смерти" пытается затронуть важные темы, такие как жизнь, смерть и человеческие эмоции, но, к сожалению, не делает этого должным образом. Главный герой, Павел, изображается как наивный и комичный персонаж, однако чрезмерный акцент на его "отсталости" лишь отвлекает от основного сюжета и создает ненужную легкомысленность. Вместо того чтобы исследовать глубокие аспекты человеческой жизни, сериал склонен к поверхностному юмору, что делает его менее привлекательным для зрителей,... Читать полностью
Сериал "Вестник смерти" пытается затронуть важные темы, такие как жизнь, смерть и человеческие эмоции, но, к сожалению, не делает этого должным образом. Главный герой, Павел, изображается как наивный и комичный персонаж, однако чрезмерный акцент на его "отсталости" лишь отвлекает от основного сюжета и создает ненужную легкомысленность. Вместо того чтобы исследовать глубокие аспекты человеческой жизни, сериал склонен к поверхностному юмору, что делает его менее привлекательным для зрителей, стремящихся к серьезному содержанию.
Слабая проработка второстепенных персонажей также вызывает нарекания. Многие комментаторы отмечают, что герои, окружающие Павла, не имеют глубины и остаются плоскими. Как заметил один из зрителей, "слабые и не раскрытые эпизодные персонажи" значительно снижают общий уровень интереса к сериалу. Это приводит к тому, что зритель не может сопереживать или идентифицировать себя с персонажами, что является основным элементом успешного нарратива.
Кроме того, зрителы указывают на упадок качества сюжета. Один комментатор прямо сравнивает сериал с "Людьми в черном 2", отмечая, что он превращается в посредственность, утрачивая оригинальность и новизну. Идея о том, что "можно делать всякую ерунду и никто не узнает", кажется не только нелогичной, но и разрушает внутренние правила мира, созданного сериалом.
Также вызывает недовольство подход создателей к сюжетным поворотам. Отсутствие значимых изменений в середине сериала приводит к ощущению затянутости и скуки. Комментарии о том, что "первые три серии интересны, далее становится скучно", лишь подтверждают, что у зрителей быстро пропадает интерес к происходящему на экране.
В заключение, "Вестник смерти" это сериал, который, несмотря на свою многообещающую концепцию, не смог воплотить её в реальность. Поверхностный юмор, слабая проработка персонажей и недостаток интересного сюжета делают его менее привлекательным для зрителей, ищущих более глубокие и содержательные истории. Если создатели не пересмотрят свои подходы и не добавят оригинальности в сюжет, дальнейшие сезоны могут оказаться неуместными и неинтересными для широкой аудитории.
3 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 316
Така собі пастка...
Невідомо, чи мала намір режисерка Шері Фольксон наслідувати класичні європейські комедії, але у своєї роботі під назвою "Пастка для нареченої" вона, навмисно чи ні, змішала всі відомі штампи сюжетів про зникнення, з тих чи інших причин, наречених з під вінця. Врезультаті, стрічка виявилася невибагливою, трохи неохайною та надзвичайно сентиментальною сумішшю шотландського гумору, локалізованої чарівності та путівника по остріву Хегг.
Щодо сюжету, то насправді ніхто не заманював наречених у жодні... Читать полностью
Невідомо, чи мала намір режисерка Шері Фольксон наслідувати класичні європейські комедії, але у своєї роботі під назвою "Пастка для нареченої" вона, навмисно чи ні, змішала всі відомі штампи сюжетів про зникнення, з тих чи інших причин, наречених з під вінця. Врезультаті, стрічка виявилася невибагливою, трохи неохайною та надзвичайно сентиментальною сумішшю шотландського гумору, локалізованої чарівності та путівника по остріву Хегг.
Щодо сюжету, то насправді ніхто не заманював наречених у жодні пастки, як свідчить прокатна назва, оскільки в оригіналі вона звучить як "Наречена-приманка", що більше відповідає подіям, котрі розгортаються на екрані. Різниця очевидна і без переказу сюжету.
Що стосується кінематографічних якостей картини, то, до її створення, режисерка, втім як і сценаристи, плідно працювали на телебаченні, і різниця між засобами, напрямами та особливостями, з дозволу сказати, теж очевидна. Тож місіс Фольксон зняла ще одне, так зване, телемуві, лише трохи більших масштабів. Видимі недоліки цього продукту частково загладжують скромні локації шотландських островів та наявність таких перевірених акторських кадрів, як Келлі Макдональд і Девід Теннант, а також неперевірених персоналій у ролях аборигенів Хеггу, що створюють досить барвисту місцеву атмосферу. Насправді, професійній частині акторського складу і особливо напружуватися не доводилося, оскільки фільм, як згадувалося, здебільше побудований на штампах, хоча ледь помітні, тонкі нюанси, до характерів своїх героїв їм вдалося привнести. За що їм шана та хвала.
Як висновок, "Пастка для нареченої" - цілком посереднє творіння, що ніяк не вплине на жанр та загубиться серед численної кількості подібних, але перед цим, все ж, збере певне коло глядачів.
6 / 10
Наверх