Рецензии на фильмы и сериалы

aleksandr.fedorov
Рецензий: 280
Скупа історія фундаментального спротиву.
Жодна близькість до історичних подій не врятує художній твір, якщо він не є цікавим в плані сюжету, змісту та подачі. Бо саме таким є ірландський фільм "Вітер, що гойдає верес".Сюжет фільму розповідає про Громадянську війну в Ірландії на початку 1920-х років. Ця подія мала вагоме значення для Ірландії, оскільки заклала підвалини повної незалежності країни від Великобританії. У вирі цієї війни опиняється молодий Демєн ОДонован та його товариші Тематика фільму передбачала наявність інтриги та... Читать полностью
Жодна близькість до історичних подій не врятує художній твір, якщо він не є цікавим в плані сюжету, змісту та подачі. Бо саме таким є ірландський фільм "Вітер, що гойдає верес".Сюжет фільму розповідає про Громадянську війну в Ірландії на початку 1920-х років. Ця подія мала вагоме значення для Ірландії, оскільки заклала підвалини повної незалежності країни від Великобританії. У вирі цієї війни опиняється молодий Демєн ОДонован та його товариші Тематика фільму передбачала наявність інтриги та цікавої оповіді, а пристойний, як для ірландського кінематографу того час, бюджет у 8 млн.$ дозволяв підсилити все це гідними бойовими сценами. І просто диво, що врешті вийшла добіса нудна військова драма, перенасичена подіями, жодна з яких не несе якоїсь цікавості чи ваги. Ніби на екрані щось і відбувається: починається все з невеликих конфліктів ірландців з нахабними англійськими військовими, які постійно "пресують" місцевих, як результат - вривається терпець, розгортається партизанська боротьба, англійці ідуть на певний компроміс; підписується мирна угода між ними та повстанським керівництвом, що багатьма ірландцями сприймається як зрада; наступає розчарування, розгортання нової боротьби, і вже ірландці починають стріляти у ірландців, при чому в тих самих місцях, де ще вчора воювали проти окупантів. В теорії, це могло б виглядами цікаво, видовищно та трагічно.
Але режисер Кен Лоач промахав всю цікаву задумку. Дивитися на події нецікаво, історія головного героя подана сумбурно, бойових сцен практично немає, жахи війни не жахають. Доречі, деякі серйозні суперечки між Ірландією та Великобританією не вирішені й досі. Акторська гра хоч і прийнятна, але на межі ніякої. І це при тому, що головну роль виконав Кілліан Мерфі, який вже тоді був відомий завдяки низці пристойних фільмів. Найбільше шокує візуальна частина, через свою убогість. Картинку, яка перенасичена зеленими тонами, ще можна назвати більш-менш прийнятною, хоча це рівень серіалів, а не авторського кіно. Оператор, судячи зі всього, взагалі не парився, хоча ним був Баррі Екройд, який пізніше набагато краще проявить себе. Про низьку якість режисури свідчить ще й відсутність атмосфери епохи, незважаючи на реквізит; автентичні костюми, ірландські хатки, пара автомобілів в стилі 1920-х тощо. Але це не вражає.

Висновок - "Вітер, що гойдає верес" - дуже слабенька військова драма. Є деякі непогані моменти і риси, але, мабуть, потрібно бути ірландцем, щоб цей фільм сподобався.
4 / 10
PRO
crocuscircus
Рецензий: 15
Если не смотреть - ничего не потеряете...
Мы начали смотреть фильм по рекомендации. Нам сказали - будете впечатлены.
Тут же скажу что впечатление было никакое. А просмотрев фильм было не просто разочарование, я лично просто разозлился.
Операторская работа весьма крутая. Прекрасно снятый материал.
Я не читал книгу и не могу сравнивать. Я могу лично судить про то, что видел только что.
Ужасы сняты хорошо. Ужасы впечатляют. Я не думаю что половина зрителей разберет, что мертвые оживают только в мозгах убийцы. Я не сразу это понял. При... Читать полностью
Мы начали смотреть фильм по рекомендации. Нам сказали - будете впечатлены.
Тут же скажу что впечатление было никакое. А просмотрев фильм было не просто разочарование, я лично просто разозлился.
Операторская работа весьма крутая. Прекрасно снятый материал.
Я не читал книгу и не могу сравнивать. Я могу лично судить про то, что видел только что.
Ужасы сняты хорошо. Ужасы впечатляют. Я не думаю что половина зрителей разберет, что мертвые оживают только в мозгах убийцы. Я не сразу это понял. При разговоре с патологоанатомом они смотрят на фотографии в планшете. С одной стороны весьма интересен прием, что они вдруг, как бы, оказываются рядом с трупом в морге и рассматривают как бы в полном присутствии...а потом кажды нам говорят что они все таки стоят на лестнице, разговаривают, и смотрят в планшет.
Это настолько сбивает! Страшный человек насилует труп и труп оивает и с ним разговаривает и отвечает и улыбается.... Я поначалу думал что это ролевые игры и огромным трудом допер что это в мозгах преступника девушка все еще жива и он как бы с ней общается она как бы ему отвечает. НО существет масса способов отделить реальное от воображаемого. И цвет и тень и блюр и много еще чего. Создать впечатление соответствующее названию "Внутри убийцы" то есть я как зритель должен почувствовать себя в полном тумане мозга. Это сильно раздражает.
По факту это выглядит непрофессиональтно причем совсем.
Непонятно зачем и почему нас отправляют все время в прошлое этой дамы, следователя профайлера, когда она была девочкой.
Исходя из увиденного я так и не понял - она сама пережила какое то насилие? Почему так?
Тут написано что сериал закрыт. Но из этих двух серий совсем непонятно как это все закончилось. По идее оно не закончилось. То есть - придется читать книгу. Очень часо бывает что прочитав книгу с упоением ждешь экранизации. А получается весьма навозная куча материала.
У меня так было со "снеговик" Ю Несбе. Книга просто отпад! А фильм просто никакой.
Нес тоит смотреть ради омерзительных зрелищ. Люди должны оставаться людьми и секс и эротика и любовь долджны быть весьма жизеутверждающими. Показ ужасов должен быть весма серьезно мотивирован. Здесь, по моему мнению, ужасы никак ничего не отражают. Мжет все таки недоснятоjQuery36007732419254148377_1709798935682? Но я лично продолжение смотреть не стану. Даже из любопытства. Настолько все запутано и ужасно, что кроме сожаления о потрченном времени нету. Причем совсем.
5 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 280
Боротьба добра зі злом у діснеївській палятурці.
Висвітлення форми визнання складного зовнішнього світу в обрамленні історії-фентезі зробив режисер Ава ДуВернай у стрічці "Складки часу", побудованій на основі однойменного роману письменниці Мадлен Л'Енгл. Стрічка оповідає історію юної Маргарет та її пятирічного кузена Чарльза. ЇЇ батько видатний астрофізик загадково зник. Над ними іноді сміються у школі, а дівчинка вже стикається з проблемами дорослішання, саме в цей час відбувається їх знайомство з методою мандрівок у часі та просторі, і... Читать полностью
Висвітлення форми визнання складного зовнішнього світу в обрамленні історії-фентезі зробив режисер Ава ДуВернай у стрічці "Складки часу", побудованій на основі однойменного роману письменниці Мадлен Л'Енгл. Стрічка оповідає історію юної Маргарет та її пятирічного кузена Чарльза. ЇЇ батько видатний астрофізик загадково зник. Над ними іноді сміються у школі, а дівчинка вже стикається з проблемами дорослішання, саме в цей час відбувається їх знайомство з методою мандрівок у часі та просторі, і з'являються натяки на те, що їх батько живий.
Однозначно можна сказати, що, так чи інакше, основні поняття стрічки автори намагались спростити та повернути обличчям до жанру дитячого кіно. Фільм не переобтяжений вигадливими діалогами та не наповнений занадто складними символами. Сюжетна лінія розвивається неквапливо і лінійно, проте з явно вираженими змістовними акцентами, які потрібно зрозуміти дитині. Це і акцент на унікальності кожної особистості, яка не повинна тяжіти до певних усталених підліткових стандартів успішності, і дилему між зрадою заради влади і коханням до близьких, і просто відчуттям радощів дитинства, і багато інших акцентів. Можна сказати, що все саме цікаве відбувається на загадковій планеті, проте інша частина хронометражу підводить історію до кульмінації. Декого можуть порадували спецефекти - їх не занадто і вони дозволяють відчути емоційні переходи картини. Разом з тим,у кольоровій гамі та, дещо, і у настрою, творці стрічки майже копіюють релігійне кіно та проспекти місіонерських організацій. Образи стрічки, чи то позитивні емоцій та персонажі, чи то приклад зла або негативу - нарочито правильні, просвітлені або знегативлені, проте достатньо завершені. Акторський склад у більшості виконав свою місію - глядач має змогу побачити Опру Вінфри, Різ Візерспун, Минди Калінг та Кріса Пайна.
Як висновок - "Складки часу" виглядають майже ідеальною стрічкою, якщо мова йде про дитяче кіно для молодшого і середнього шкільного віку, хоча і для самих маленьких вона буде саме тою старою та доброю кіноказкою про боротьбу добра і зла, часто далеко не абстрактного, а дорослих може зацікавити як екскурс в чарівний світ дитинства.






7 / 10
Наверх