Рецензии на фильмы и сериалы

aleksandr.fedorov
Рецензий: 280
Зефірна пігулка для романтиків.
Мюзикл - це знакова частина культури США, проте поза її кордонами ставлення до нього більш, ніж обережне. Іноді, дуже дивно спостерігати феноменальні касові успіхи картин означеного жанру, як сталося з першим фільмом "Мамма Міа!". У його сіквелі, від режисера Ола Паркера, глядачів чекає нове втілення хітів популярної музики та легковажна поведінка зіркового складу.
Отже, готель у Греції, під вмілим керівництвом Софі, менеджера Фернандо та одного з батьків - розквіт. Радість від успіху затьмарює... Читать полностью
Мюзикл - це знакова частина культури США, проте поза її кордонами ставлення до нього більш, ніж обережне. Іноді, дуже дивно спостерігати феноменальні касові успіхи картин означеного жанру, як сталося з першим фільмом "Мамма Міа!". У його сіквелі, від режисера Ола Паркера, глядачів чекає нове втілення хітів популярної музики та легковажна поведінка зіркового складу.
Отже, готель у Греції, під вмілим керівництвом Софі, менеджера Фернандо та одного з батьків - розквіт. Радість від успіху затьмарює не тільки причетних, але і всіх навколо, що відображається у цілком адекватних для мюзиклу діях - піснях та танцях.
Взагалі, музичні стрічки належать до того пласту кінематографу, оцінку в якому важко розбити на якісь окремі складові, такі як гра акторів, сюжет, декорації... У "Мамма Mia!-2" маємо аж три часові відрізки юність головної героїні, її безладні вештання з чоловіками у часи молодості і знайомство з островом та теперішні будні Софі.
Склад учасників фарсу тут набрали неймовірний - Меріл Стріп, Лілі Джеймс, Колін Фьорт, Пірс Броснан, Стеллан Скарсгард, образ Софі розкрила Аманда Сайфред, а також з'явилася співачка Шер у ролі бабусі героїні. Настрій фільму, здебільше, як і у першого - суцільно солодко-приторний, але, в цей же час, можна відмітити декорації та костюми.
Як підсумок - "Мамма Mia! 2" - це суто жанрова стрічка, так само як і вибір її цільової аудиторії. Якщо комусь до смаку мюзикли - дивіться на здоров'я, якість втілення на рівні, також можна порадити хмаринковим особистостям, налаштованим на позитивний лад.
5 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 280
Чи мала право жінка бути значущою.?
Фільм "Агора" створений іспанцями у, так званому, жанрі пеплум, однак від голлівудського стандарту його не відрізнити: знятий англійською мовою та з голлівудськими акторами. Події відбуваються в єгипетському місті Олександрія у кінці 4-го та на початку 5-го століть. Місто охоплюють безладдя у звязку з релігійними війнами, і на фоні цих подій розгортається історія науковиці Іпатії та її спроб розібратися у тому, як влаштований всесвіт
Як не крути, стрічка показує християн у виключно негативному... Читать полностью
Фільм "Агора" створений іспанцями у, так званому, жанрі пеплум, однак від голлівудського стандарту його не відрізнити: знятий англійською мовою та з голлівудськими акторами. Події відбуваються в єгипетському місті Олександрія у кінці 4-го та на початку 5-го століть. Місто охоплюють безладдя у звязку з релігійними війнами, і на фоні цих подій розгортається історія науковиці Іпатії та її спроб розібратися у тому, як влаштований всесвіт
Як не крути, стрічка показує християн у виключно негативному світлі. Звичайно, серед представників усіх релігій зустрічаються різні люди, і християни - не виняток: є серед них і скажені фанатики, котрим не варто давати волю, і ті, що бачать у них спосіб заробітку. В "Агорі" висвітлені самі гидкі верстви, з невеликими, збоченими винятками. Але, і без зазначеного, фільм страждає купою недоліків, головний з яких - нудне оповідання, з хаотичними та, водночас, скупими подіями, сумнівною мотивацією персонажів та сухими діалогами. Деякі сюжетні ходи повторюються, логіка дій персонажів іноді кульгає.До історичної достовірності не варто звертатися, оскільки у жанрі пеплум стало традиційним жертвувати нею в угоду видовищності. А режисер Алехандро Аменабар пішов у ще більший відрив, коли присвоїв Іпатії винайдення законів всесвітнього тяжіння та еліптичності орбіт планет.
Єдине, за що "Агора" заслуговує компліментів, так це за свій зовнішній вигляд. Картинка у фільмі яскрава, декорації вулиць та інтерєрів виглядають переконливо, графіка не ріже око, операторська робота на прийнятному рівні, епізоди з масовкою виглядають справді масштабно. Та цього виявилося недостатньо для того, щоб стрічка пройшла прокат з прибутком.
Акторська гра показала цілковиту прийнятність, але залишилося враження, що відомих та талановитих Рейчел Вайс та Оскара Айзека взяли у фільм, щоб їх присутністю закрити сценарні прогалини.
В цілому, "Агора" - досить посередня картина, котра може сподобатися, хіба що, затятим шанувальникам жанру, і те за її візуальний бік.
5 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 280
Абстрактно-кримінальне бачення Сходу.
У творчості данського режисера Ніколаса Віндінга Рефна помітна явна тяга до кримінальної тематики. Але подає він її не у вигляді кримінальної комедії чи видовищного бойовика, а у вигляді авторського фільму, у тому сенсі, що не всі події слід розуміти буквально, з довготривалими планами та наповненістю символізмом. До фільмографії режисера належить і стрічка "Тільки Бог простить".
Події фільму відбуваються у Бангкоку, де живе емігрант, точніше - вимушений втікач, на імя Джуліан, котрий... Читать полностью
У творчості данського режисера Ніколаса Віндінга Рефна помітна явна тяга до кримінальної тематики. Але подає він її не у вигляді кримінальної комедії чи видовищного бойовика, а у вигляді авторського фільму, у тому сенсі, що не всі події слід розуміти буквально, з довготривалими планами та наповненістю символізмом. До фільмографії режисера належить і стрічка "Тільки Бог простить".
Події фільму відбуваються у Бангкоку, де живе емігрант, точніше - вимушений втікач, на імя Джуліан, котрий займається, далеко, не чистими справами, до всього, з Америки приїжджає розлючена мати, щоб навести лад
Кінострічки на зразок "Тільки Бог простить", де в чому, унікальні. Творці знають, як незвичайно подати матеріал та як зачепити незримі нотки душі, правда, досить, обмеженої категорії глядачів. При тому, що фільм з довгими, тягучими сценами, оповідь періодично розбавляється неспішними бійками, перестрілками та жорстокими сценами. В принципі сюжет зрозумілий, але глибокий символізм Рефн у нього точно закладав, щоб дехто міг вибудовувати свою власну філософську трактовку подій.
У картині чітко простежується режисерський почерк: неонуарна стилістика, неонове освітлення, техно-музика, все це в купі з атмосферою нічного Бангкоку. Фільм більше орієнтований на візуальне сприйняття, тому діалогів у ньому, порівняно, небагато.
Канадець Райан Гослінг, котрий зіграв головну роль, відобразив практично беземоційну людину. Вторить персонажу Гослінга такий самий лейтенант Чанг, якого зіграв тайський актор Вітхая Пансрінгам. Мабуть, це така режисерська задумка, щоб герої виглядали більш загрозливими та загадковими. На фоні цих двох персонажів, фатальною жінкою виділяється мати Джуліана, котру втілила харизматична Крістін Скотт Томас. На відміну від головних чоловічих образів, у неї набагато більше емоцій, відповідних до ситуації.
В цілому, у "Тільки Бог простить" вміло переплетені кримінальний, неонуарний фільм в купі з авторською подачею. Безумовно, він сподобається далеко не всім, бо у даному випадку грають роль кінематографічні смаки та сприйняття глядача.
6 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 280
Величний океан, що змінює життя.
Людина та океан - скільки існує історій про незаплановане зіткнення цієї в усьому нерівної пари. У подібних сутичках, здавалося б, переможець давно визначений, але трапляється часом, що й людина проявляє невимовну силу волі, спритність і до банальності просте бажання - жити. Темі Олдхем - одна з тих, хто пройшов цей нелегкий шлях до спасіння, про який вона розповіла у своїй книзі, а згодом стала героїнею творіння Бальтасара Кормакура "У полоні стихії". Режисер показав вміння до втілення... Читать полностью
Людина та океан - скільки існує історій про незаплановане зіткнення цієї в усьому нерівної пари. У подібних сутичках, здавалося б, переможець давно визначений, але трапляється часом, що й людина проявляє невимовну силу волі, спритність і до банальності просте бажання - жити. Темі Олдхем - одна з тих, хто пройшов цей нелегкий шлях до спасіння, про який вона розповіла у своїй книзі, а згодом стала героїнею творіння Бальтасара Кормакура "У полоні стихії". Режисер показав вміння до втілення ситуації, у котрій людина наодинці з недружньою природою, та, треба зізнатися, робить він це красиво, але з недостатнім почуттям. Виникає враження, що він бачить історію, але не відчуває її, не наповнює акторів необхідними відомостями, знає про візуальну частину кінематографа, але забуває про його сутність. Дивлячись його фільм, глядач безперешкодно занурюється в океан, розчиняється у картинці, але рідко співпереживає та переймається.
"У полоні стихії" має невеликий хронометраж, завдяки чому кіно не набридне та не втомить, але, з іншого боку, цього не достатньо, щоб розкрити історію повністю. Ніяких індивідуальних труднощів, новизни або дій, які були б притаманні тільки їй, тут немає. Кіно спокійно, рівно та шаблонно гойдається на хвилях океану, як і Шейлін Вудлі, гойдаючись, їсть, лежить, грає на гітарі, час від часу плаче та бачить галюцинації. Внаслідок чого, стрічка вийшла просто злегка сумна та мальовнича. Попри все, дивитися її варто заради чудових кадрів від Роберта Річардсона, заради приємного проведення часу. Може, "У полоні стихії" і не прагнув стати шедевром, і знімався як звичайний фільм, котрий ні на що не претендує... Просто деяке кіно створено для вічності, а деяке тільки для приємного перегляду. От і все.
6 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 280
Сірий бік Керрі.
Про стрічки подібні "Темним злочинам" важко сказати щось однозначне. Начебто і є детективна історія, але те, як фільм знятий в цілому, не дає можливості скласти чітку позитивну чи негативну думку. Немолодий польський слідчий Тадек поновлює розслідування закритої справи про вбивство, з причин, доволі, незвичайних та суб'єктивних, при цьому слідчий не знає, що вплутався у незрозумілу для нього гру
В оповіді є неочікувані повороти, але автори приберегли їх до другої половини. У першій половині... Читать полностью
Про стрічки подібні "Темним злочинам" важко сказати щось однозначне. Начебто і є детективна історія, але те, як фільм знятий в цілому, не дає можливості скласти чітку позитивну чи негативну думку. Немолодий польський слідчий Тадек поновлює розслідування закритої справи про вбивство, з причин, доволі, незвичайних та суб'єктивних, при цьому слідчий не знає, що вплутався у незрозумілу для нього гру
В оповіді є неочікувані повороти, але автори приберегли їх до другої половини. У першій половині доведеться спостерігати за неспішним, трохи вялим ходом розслідування та особистим життям головного героя, котре, з його мовчазної згоди, летить у прірву. Сценаристу Джеремі Броку, котрий, судячи з його робіт, ніколи не був генієм у своїй галузі, слід було постаратися зробити історію рівнішою та цікавішою. Бо глядача не вразиш тільки тим, що показані у фільмі події побудовані на реальних фактах.
Звичайно, стрічка може зацікавити акторським складом. Головну роль детектива зіграв Джим Керрі, і він неочікувано переконливо показав поведінку апатичної, байдужої до багатьох важливих речей людини. Незвично бачити Керрі у такій ролі, враховуючи те, наскільки міцно за актором закріпилось амплуа комедіанта. Мартон Чокаш, у образі трохи божевільного письменника, теж виглядав впевнено, такі типажі, якраз, підходять колоритному угорцеві. В порівняно невеликій, але фатальній ролі виступила Шарлотта Гінсбург. Оскільки безпосередню участь у створенні фільму брала польська сторона, то і пара-трійка відомих місцевих акторів, таких як Збігнєв Замаховський та Роберт Вєцкевич, у кіно засвітилися.
Похмура загальна картинка в принципі відповідає детективній атмосфері. А ось операторська робота вийшла статичною, захоплюючих планів міста Кракова, де проходили зйомки, теж помітити не вдалося.
В цілому, від "Темних злочинів" віє якоюсь посередністю. Прохідний детектив, позитивний бік котрого помітять лише шанувальники жанру або Джима Керрі, як актора.
6 / 10
PRO+
volgot
Рецензий: 7
А был ли мальчик?
Полностью фантастическая выдуманная история снятая исключительно ради "хайпа" чтобы "заработать" на "модной" теме "интерсексульности" и лгбт повестки.

Описываемый в фильме организм - называемый истинным гермафродитизмом - встречался в истории человечества всего несколько раз один на миллиард человек. При этом, никакие "изменения пола" у него ни в каком возрасте не происходят а все остается в виде среднего пола - средний голос, среднее поведение, и тп. И наличие целых двух таких особей да еще и... Читать полностью
Полностью фантастическая выдуманная история снятая исключительно ради "хайпа" чтобы "заработать" на "модной" теме "интерсексульности" и лгбт повестки.

Описываемый в фильме организм - называемый истинным гермафродитизмом - встречался в истории человечества всего несколько раз один на миллиард человек. При этом, никакие "изменения пола" у него ни в каком возрасте не происходят а все остается в виде среднего пола - средний голос, среднее поведение, и тп. И наличие целых двух таких особей да еще и в одной деревне делает фильм совершенно бессмысленным.

Смена полового типа в 15 лет происходит только при "псевдогермафродитизме" при котором внешне только одни либо женские либо мужские половые органы.

В целом, просмотр фильма создаетощущение, что женщина сценарист режиссер - дочь режиссера и сценариста - переела листьев коки в соседнем с Аргентиной Перу рассказывая о"трудностях жизни интерсекс-человека" которого в природе никогда не существовало исключительно с целью доказать папе что она "тоже может, но еще круче чем он".)
4 / 10
Наверх